zaterdag 27 oktober 2012

Kast opknappen #03

Zo beetje bij beetje wordt de kast kaler en kaler... Elke keer doe ik een stukje. De bovenkant en een zijkant zijn nu kaal en ik ben begonnen met de voorkant. Dat is het meeste gefriemel door de profieltjes en ornamentjes, maar het gaat steeds een stukje verder. De laatjes staan al in de eerste laag grondverft te wachten op het plamuren. Maar die moeten nog even geduld hebben tot de kast ook zover is.

Het wordt kaler en kaler...
 
...een hoop gefriemel
 
Tijdens het inspecteren van de kast kwam ik nog wat oude gereedschapjes tegen, die kreeg ik er dus gratis bij :)
 
Gratis gereedschap...
 
...best handig
 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.