vrijdag 5 oktober 2012

Geldboompje

Één van mijn allerbeste vriendinnen was jarig en wilde geld voor haar verjaardag omdat ze een aantal dingen hard nodig heeft. Omdat ze een kroonjaar heeft wilde ik er wel iets leuks van maken en zo kwam ik op het idee om een geldboompje te maken. Ik heb eerst op internet gezocht en kwam wel leuke ideetjes tegen, maar ik ben niet zo erg goed in origami en geld kun je ook niet in stukjes knippen natuurlijk ;) Dus het zijn eenvoudige bloemetjes geworden die ik met een stukje draad en een kraaltje bevestigd heb aan een gevonden tak. Nog een leuk vaasje erbij gekocht en klaar! Ze was er erg blij mee :D

Geldboompje...
 
...in een lief vaasje...
 
...met eenvoudige bloemetjes
 
UPDATE 14-11-2012: Ik heb een tutorial geplaatst voor het maken van de bloemetjes. KLIK voor de tutorial.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.