dinsdag 16 oktober 2012

Creaties verkopen

Momenteel ben ik druk bezig met het inrichten van mijn eigen webshop. Ik wil de creaties die ik maak graag verkopen en dit lijkt mij een goede manier om dat te doen. De link staat inmiddels al op deze blog, onder de banner, maar helaas zal je nog niet in mijn shop komen... De winkel is namelijk nog gesloten... Zodra ik de winkel helemaal heb ingericht gaat hij open en kunnen jullie terecht voor de leukste lifestyle cadeautjes. Om te beginnen komen er sieraden in (op deze blog zijn er al veel te bewonderen), maar ook textiel zoals kussens. In de toekomst wil ik nog veel meer verschillende producten plaatsen want ideetjes heb ik genoeg ;) Als "de deuren" opengaan, zijn jullie de eerste die het horen en dan hoop ik jullie natuurlijk te mogen verwelkomen.





2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.