zaterdag 15 september 2012

Leuke spulletjes

Van de week zat ik zomaar weer eens op internet een beetje rond te kijken en toen kwam ik een paar leuke spulletjes tegen voor weinig geld. Een paar maanden geleden had ik bij iemand wat leuke spulletjes gekocht en toevallig waren de spulletjes die ik nu gevonden had van dezelfde persoon. Dus ben ik weer naar dat huis gegaan om het op te halen. Die man kon zich mij niet meer herinneren, maar wel toen ik zei wat ik de vorige keer gekocht had. Heb hem gezegt dat ik daar nog steeds blij mee ben. En met de spulletjes die ik nu heb gekocht ben ik ook erg blij.

Twee Boerenbont groenteschalen met deksel
 
Weer wat erbij voor de verzameling
 
Een vintage prullebak
 
Handig voor rollen cadeaupaier ofzo
 
Een leuk vintage blikje
 
Voor mijn naaispulletjes
 
Ik hoop voor die mensen dat de rest van de spullen ook verkocht worden en dat ze het huis snel verkopen, lijkt mij geen fijne bezigheid om alles van een dierbaar iemand te moeten verkopen.
 



2 opmerkingen:

  1. Hé wat een mooi vintage blikje! Inderdaad grappig dat jij zo'n zelfde soort hebt gevonden. Ze zijn er in meerdere versies, want ik heb inmiddels al twee verschillende weten te vinden.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, leuk dat er meer soorten zijn. Zal het eens goed in de gaten houden als ik in een kringloopwinkel of op een rommelmarkt ben.

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.