dinsdag 4 september 2012

Braderie Lille

Kramen, kramen, kramen en nog meer kramen, een marathon, veel mosselen met friet en mooi weer! Het was weer zover: de jaarlijkse Braderie de Lille!! Heerlijk een weekend shoppen, kijken en genieten! We waren er weer bij, een goede vriendin en ik! We hadden een leuk hotelletje net aan de rand van het centrum en van daar uit konden we met de tram zo het bruisende centrum in. We hadden grote koffers mee, die op de heenweg nog maar voor de helft gevuld waren, maar terug zaten ze barstens vol. We hebben echt weer heel veel gezien en genoten.
Je vindt er werkelijk "de duvel en z'n oude moer" en je ziet mensen ook voorbij lopen met de meest waanzinnige voorwerpen en aankopen. Hier een aantal foto's van wat we gezien hebben.

Leuke espadrilles
 
Oude camera's, boeken en elpees
 
Boekenmarkt
 
Oude brommertjes
 
Kunstige lijstjes
 
Kleurrijke knopjes
 
Oude treintjes
 
Mooi houtwerk
 
Heerlijke zeepjes
 
Ik heb een hoop spulletjes gevonden om thuis weer lekker creatief mee aan de slag te gaan. Wat dat betreft ben ik goed geslaagd.
 
Kralen en aanverwante artikelen
 
Allemaal leuke kleurtjes
 
Stoffen en aanverwante artikelen
 
Roosjes
 
Mooie knopjes
 
Verder hebben we nog leuke kleding gekocht, schoenen, wat sieraden en accessoires en ik ben nog goed geslaagd voor een nieuwe portemonnee, want mijn oude hing alleen nog aan elkaar met duckttape.
Jammer dat een weekend weer snel voorbij is, maar volgend jaar hopen we weer te gaan!

 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.