vrijdag 10 augustus 2012

Verrassing in de tuin

Na de toch wel mislukte oogst van vorig jaar bij mijn tomatenplantjes heb ik dit jaar geen plantjes gekweekt. Maar blijkbaar zijn er wel zaadjes in de tuin gekomen en heb ik dit jaar twee tomatenplanten in de tuin staan. Ze zijn al aardig groot en er komen ook al een berg tomaatjes aan. Hopelijk gaat het dit jaar beter en kan ik straks lekker verse tomaten plukken. Het is nog wel even afwachten welke soort het is want vorig jaar had ik twee verschillende.

Veel bloemetjes en tomaatjes

En nog meer bloemetjes en tomaatjes


Mijn paprika-/peperplantjes die nog steeds binnen staan in de vensterbank doen het ook goed en er zitten een hoop bloemetjes in en er zijn ook al een paar vruchten aan het groeien, dus hier hoop ik ook op een leuke oogst ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.