zaterdag 25 augustus 2012

Kleine paprikaatjes

De paprikaplantjes die ik een paar maanden geleden gezaaid heb staan nog steeds in de keuken achter het raam. Maar inmiddels zijn het flinke planten geworden en zitten er ook al vruchten aan. Het is een mix van paprika's en pepers, dus dat is wel leuk. Ik vind het wel schattig als die paprikaatjes nog zo klein zijn.

Leuk klein paprikaatje

Deze is al iets groter
 
Nu maar wachten tot ze groter zijn en rood worden. Mijn tomaatjes in de tuin beginnen nu ook langzaam rood te worden en het zijn er op dit moment echt veel (en dat voor twee planten).
Kunnen jullie al iets oogsten wat jullie gezaaid of geplant hebben?




2 opmerkingen:

  1. Hier word er nog geduldig gewacht op de tomaten, vele hangen aan de planten maar allemaal groen. Volgens mijn schoonvader is het al te laat. Maar ik geef de hoop niet op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zijn de tomaatjes ook nog groen hoor ;)
    Ik zag gisteren dat er twee rood beginnen te worden, dus hoop houden maar dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.