zondag 12 augustus 2012

Camerahoesje

Omdat ik binnenkort een weekendje op pad ga, heb ik laatst een compact camera gekocht. Na een speurtocht op internet had ik een leuk cameraatje gevonden en toevallig zijn deze uitgevoerd in vrolijke kleurtjes. Ik koos voor een fris roze. De verkoopster liet mij nog een paar beschermhoesjes zien, maar die vond ik echt niet leuk bij mijn roze cameraatje. Dus ik besloot er zelf eentje te maken. Ik heb ooit een aantal staaltjes leer weten te bemachtigen en heb daar eens tussen gesnuffeld en vond daar ook een felroze tussen. Daar heb ik nog een vrolijk stofje bij gezocht en ben ik aan de slag gegaan. Ik had nog nooit met leer gewerkt, dus het is wel een eerste keer probeersel geworden. Maar voor mezelf vind ik het resultaat best leuk geworden.

 Roze leer

Met een leuk stofje aan de binnenkant

Eenvoudig modelletje

Vrolijk setje


Omdat het de eerste keer was heb ik het modelletje simpel gehouden. Ik wil wel proberen om ook nog andere modelletjes te maken in andere kleurtjes. Dus: there is more to come!


Update: Ik moest mijn hoesje toch nog een beetje bijwerken. Het klitteband op de stof liet los, dus heb ik dat vast moeten zetten. Maar omdat ik daarom draad in het zicht kreeg aan de buitenkant en dat niet mooi vind, heb ik aan de buitenkant een stukje kant gezet. Nu vind ik 'm nog leuker :)

Toch maar even vastgezet

En een stukje kant erop




2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.