zaterdag 25 augustus 2012

Appelboom

Vorige week ontving ik een postpakket terwijl ik niets besteld had ofzo. Ik vond het een beetje vreemd dus. Nog vreemder vond ik de inhoud... een appelboompje...
Dit bleek afkomstig te zijn van mijn hypotheekverstrekker omdat ik laatst mijn hypotheek verlengd heb daar.
Ik op internet zoeken naar informatie over dit soort appelboompjes, is het eerste wat ik zie dat ze 5 meter hoog worden in de volle grond...
Nou vind ik alles leuk en aardig, maar ik wil geen boom van 5 meter of meer in mijn tuin, dan heb ik helemaal geen zon meer...
Dus ik was al lichterlijk in paniek, want weggooien is ook geen optie en ik weet ook zo snel niet iemand die er wel plek voor heeft....
Toch nog even verder gezocht op internet en gelukkig vond ik op een website informatie over het houden van boompjes in een pot.
De soort die ik heb gekregen kan ook in een pot, alleen heeft het boompje dan wat meer verzorging nodig zoals bemesting enzo.
Opgelucht ben ik vandaag om een pot geweest bij het tuincentrum en heb ik het boompje erin gezet. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren, misschien heb ik de komende jaren wel lekkere appeltjes uit eigen tuin, hihi...

Appelboompje nu nog klein

Hopelijk gaat het wat worden in deze pot




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.