dinsdag 10 juli 2012

Flora en fauna


Vandaag ben ik met mijn lieve oma op pad geweest, het was voor haar een verassing waar we heen zouden gaan omdat het een cadeautje was. We hebben een hele leuke dag gehad en veel gezien en heerlijk gelunched bij: Berkenhof's Tropical Zoo
Ik heb veel foto's gemaakt want er is genoeg te zien ;)

De vlinders fladderen rond je hoofd

Grote vlinder

Vlinder op cactus

Tussen de bladeren

Eén van mijn favoriete dieren: schildpadden

"Wat mot je!?" hihi...

Mooie bloem

En nog een mooie bloem (Hybiscus)

Een muurbloempje? (haha..was echt maf gezicht)

Verstopt vogeltje

Grote vissen

Mooie Orchidee

Kikkertje

Wand met mooie orchideeën

Mooie vlinders

Mooie witte bloem

Kleurrijke vlinders

In vol ornaat

Nog een mooie vlinder

Kleine kaaiman

Knalroze plant

Net uit de pop en nog een beetje aan het drogen

Aparte Hortensia op het terras

Oude, gerafelde vlinder

Lekker smikkelen

Vlinder, vogel en schildpad. Lekker eten

Wit vogeltje

Soms zitten ze heel dichtbij

Hoog in de boom

Nog meer vogeltjes in de boom

Mooi getekend

Paddestoelen

Mooie slang

Kameleon

Mooie vlinder

Goede schutkleur

Net uit het water, hihi...

Heerlijke bloemen...

...deze vlinder krijgt er geen genoeg van

Zeer gehavend, maar wel mooie kleuren

We hebben ook nog vlinders uit hun pop zien komen en dat was echt mooi om te zien. In de tuin staan nog mooie bloemen, dus daar hebben we ook nog even rond gewandeld.

Mooie roos die heerlijk ruikt

Witte hortensia

Insect in roos

Mooie hortensia

Lief roosje

Bij thuiskomst hebben we in de tuin van oma nog even na zitten praten en een kopje thee gedronken. Omdat ik mijn camera toch bij me had, heb ik gelijk wat foto's gemaakt in haar prachtige tuin.

Vrolijke kleuren

Kleine roosjes

Mooie, felle lelie

Schattig, geel roosje

Vrolijk viooltje

Nog meer vrolijke viooltjes

Knalroze geranium



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.