zaterdag 23 juni 2012

Dagje shoppen

Gisteren ben ik lekker een dagje gaan shoppen bij het welbekende geel/blauwe woonwarenhuis. Ik wilde betere verlichting voor mijn keuken (als het buiten donker is sta ik in mijn eigen schaduw te werken) en opbergruimte voor mijn hobbyspullen en verder kom je natuurlijk altijd nog andere leuke en handige dingen tegen. Ik ben goed geslaagd en erg blij met mijn aankopen en ik heb een erg leuke dag gehad (ook al was ik alleen). Ik kwam met een volle auto terug ;)

Set leuke vaasjes

Mooi dekbedovertrek...

...om blij van te worden

Een handig draaiplateau

Ledverlichting (strips) voor de keuken

Schattige bloempotjes voor mijn paprikaplantjes...

...met mooie rand

Handige opberger voor mijn plastic tasjes
 
 
Voor op mijn bank heb ik nog een hoofdkussen gekocht waarvoor ik een leuke hoes ga maken, zodat ik fijn lui kan zitten op mijn bank met de poesjes erbij :P 
Ik wilde ook graag nog twee trolleys kopen voor mijn hobbyspullen en ladekastjes voor mijn knopen, lintjes en dat soort spul. Helaas waren die trolleys nog niet binnen (dus ik moet nog een keer terug, héél vervelend, hahahaa...) en die ladekastjes zijn uit het assortiment (daar was ik minder blij mee). Maar er zijn nog meer woonwinkels daar, dus ben ik in andere winkels gaan kijken of ik iets tegen zou komen wat ook aan mijn wensen zou voldoen. Loop ik in 1 van die winkels tegen een perfect ladekastje aan :D Nou dat was snel geregeld, haha... inpakken en wegwezen! Ben er helemaal blij mee!

Helemaal blij met mijn ladenkast

Ook heb ik nog dingen meegenomen voor mijn werk en voor iemand anders. Helemaal geslaagd dus!
Binnenkort ga ik alles eens installeren enzo.

Hebben jullie laatst nog leuke aankopen gedaan? En wat dan?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.