woensdag 20 juni 2012

Creaties #05

Ondanks dat ik het erg druk heb met werken en ik ook nog een beetje ziek ben geweest, heb ik toch nog tijd gehad om weer wat leuke creaties te maken.

Paarse glaskraaltjes

Glaskraal met pareltjes

Glaskralen met pareltje

Kleurrijke glaskralen met pareltjes

Glaskralen met pareltjes (net snoepjes)

Glaskraal met twee kleuren pareltjes

Rozenkraal met glaskraal

Schattige glaskraal met bloemetjes en effen glaskraaltje

Bloemenglaskraal met pareltjes

Koraalkleurig pareltje met glaskraaltje

Glaskralen met pareltje

Blauwe glaskraaltjes

Keramiek kraaltje met glaskraaltje en pareltje

Mooi hartje met pareltje en druppelkraaltjes

Aparte kraal met schelpje en pareltje

Mooi keramiek hart met glaskraaltjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.