donderdag 24 mei 2012

Zwierige rokjes

Van de week moest ik weer langs de leverancier van mijn werk en heb ik gelijk die leuke bloemetjes meegenomen. Ik kreeg ze mee voor een appel en een ei omdat ze volgens hem niet zo lang meer bloeien... Ik weet het niet, want ik heb er eigenlijk niet zoveel verstand van. Maar ik vind ze wel heel erg leuk, het zijn net zwierige rokjes. Ik heb deze viooltjes ook nog niet zo vaak gezien.

Mooi paars

Vrolijk geel

Net zwierige rokjes

Ook nog andere viooltjes


Ik kreeg 2 volle bakken mee en daar zaten ook nog andere viooltjes in, grote, kleine, gele, witte, oranje en nog meer. Worden jullie ook altijd zo blij van al die kleuren?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.