donderdag 10 mei 2012

Prachtige lucht

Vandaag hadden ze nogal slecht weer afgegeven, maar ik heb er niet veel van gemerkt. Wel had ik een schitterend uitzicht tijdens de rit van mijn werk naar huis. Het is een redelijk stukje rijden langs een mooie route en ik word wel vaker getrakteert op een mooi uitzicht, maar deze keer was het wel heel erg mooi. Ik heb toch maar even mijn auto langs de weg gezet om met mijn telefoon even wat plaatjes te schieten (vandaar de wat slechtere kwaliteit, met gsm vanuit de auto). Maar ik hoop dat het toch een beetje overkomt.

Donkere lucht, verlicht door ondergaande zon

In het echt was de lucht dreigender en donkerder

Ondergaande zon, het leek wel vuur...

Als je goed kijkt zie je op de eerste twee foto's ook vaag een regenboog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.