woensdag 9 mei 2012

Kraaltjes, kraaltjes en nog meer kraaltjes

Vandaag had ik twee pakketjes in de bus met spulletjes die ik had besteld via internet. Een pakje en een envelop, allebei vol met kraaltjes, kraaltjes en nog meer kraaltjes... :D Bij allebei de pakjes kreeg ik ook nog een verrassing en die zijn erg leuk, dus dank daarvoor! Ook heb ik nog zwart draad besteld zodat ik mijn eerste sieradenopdracht kan gaan maken. Een vriendin van mij vond 1 van mijn kettingen erg mooi, maar wilde deze in een andere kleur. Dat ga ik dan natuurlijk wel ff regelen ;)
Maar eerst ga ik mijn mooie kraaltjes uit de zakjes in mijn opbergsysteem doen zodat het straks makkelijk en overzichtelijk werken is.

Heel veel fijne kleurtjes



blij, blij, blij!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.