dinsdag 1 mei 2012

Koninginnedag

Wat was het gisteren toch een mooie dag met Koninginnedag, ten eerste natuurlijk het heerlijke weer, maar ik ben ook erg goed geslaagd op de vrijmarkt. Ik had een aantal dingen in mijn hoofd waarvan ik hoopte dat ik ze zou vinden. Dat ik met bijna alles dat ik in mijn hoofd had thuis zou komen, had ik niet gedacht. Ik was best laat voor ik de markt op kon omdat ik eerst nog andere dingen moest doen. Maar gelukkig zijn de mensen die wel vroeg op de markt waren zo lief geweest om nog wat over te laten voor mij ;)
Hier mijn vondsten:

Gehaakte kleedjes in allerlei vormen en kleuren



Mooie stoffen, kant en gespen

Mooie stof

Een schoenendoos vol knopen...

...in alle kleuren en maten...

...en allemaal netjes gesorteerd in zakjes!

Ik ben er helemaal blij mee en ik heb ook alweer een berg ideeën om aan de slag te gaan.
's Avonds heb ik nog een goede band gezien en na een geslaagde dag lag ik optijd en voldaan in mijn bedje.

Hoe was jullie Koninginnedag en wat hebben jullie gedaan?

 




2 opmerkingen:

  1. Je hebt leuk in kunnen slaan. :) Ik ben helemaal niet naar een vrijmarkt geweest. Ik was naar het tuincentrum en was blijkbaar ook niet de enige die op dat idee was gekomen, best wel druk pfff.
    Heb weer wat nieuwe plantjes voor de achtertuin gehaald. Daarna de rest van de middag in de tuin gewerkt, lekker rustig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plantjes kopen is ook leuk natuurlijk :) (wel jammer als het "te druk" is). Maar je tuin is vast weer een stuk fleuriger nu ;) Enne.. lekker de rust zoeken op zo'n dag kan ook erg fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.