zaterdag 19 mei 2012

In de "snoepwinkel"

Vandaag wilde ik nog wat sluitingklemmetjes halen om kettingen te maken en daarvoor moest ik bij de kralenwinkel zijn. En ja... als ik dan toch in de "snoepwinkel" ben...  :D Dus een bakje gepakt en lekker gesnuffeld en gegrabbeld.

Zorgvuldig uitgezochte, lieve kraaltjes


Ook deze zijn weer leuk, leuk, leuk :)

Bij een andere leuke winkel heb nog pareltjes gekocht in allerlei mooie kleurtjes.
Leuke kleurtjes

Kan ik weer lekker veel knutselen


Ik heb inmiddels ook wel weer wat gemaakt en zal binnenkort weer meer foto's maken. Maar momenteel heb ik het erg druk met werken, dus iets minder tijd voor de rest. Ik heb wel alvast een foto van een nieuwe ketting.

Grijs met paars





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.