donderdag 3 mei 2012

Boodschappentas

Mijn oude boodschappentas die ik al jaren meezeul en ooit gratis heb gekregen op een beurs, begint nu echt te slijten. Maar hij pas precies in mijn fietstas en er kan ook best veel in. Een fijne tas, waar ik veel plezier van gehad heb. Maar voor deze tas echt uit elkaar gaat vallen vond ik het tijd voor een andere. Ik denk alleen dat ik niet snel een vergelijkbare tas zal vinden en ik besloot er zelf één te maken. Dus ik heb wat leuke stoffen bij elkaar gezocht, op internet wat inspiratie opgedaan en ik ben aan de slag gegaan. Vanavond was hij klaar en zie hier het resultaat:

Boerenstof met jeansstof


Boerenknop applicatie

Detail applicatie

Van de week maar eens uitproberen als ik boodschappen moet doen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.