zaterdag 19 mei 2012

Bloemetjes en plantjes

Pas geleden was ik weer bij de bouwmarkt om zand voor mijn tuin te halen. Ik kon het niet laten om ook een paar leuke plantjes mee te nemen. Vandaag heb ik ze in potten gedaan. Ik kwam ook aardbeienplantjes tegen en heb er samen met de spaanse margrietjes een soort torentje van gemaakt. Ik hoop dat de aardbeienplantjes genoeg ruimte hebben, dus dat wil ik wel even in de gaten houden. Maar opzich vind ik het wel leuk staan.

Creatief in de tuin

Deze vind ik altijd zo vrolijk

Mooie kleur

Leuke combinatie

Lavendel

Mijn viooltjes die ik al had doen het ook goed, dat is één kleurrijke bloemenzee!

Van twee bloemetjes naar een heleboel

Ook veel bloemen

Binnenkort wil ik ook nog viooltjes halen bij een leverancier van mijn werk, want die vond ik ook erg bijzonder. Alleen had ik geen tijd om ze de laatste keer mee te nemen. Daar later dus nog meer over.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.