maandag 16 april 2012

Theepot en knopen

Afgelopen week had ik gereageerd op een advertentie op internet. Vandaag ben ik gaan kijken omdat het in de buurt was en ik ben leuk geslaagd voor een vintage emaille theepot en een zak vol vintage knopen :D
De spulletjes komen weg bij mensen die een huis leeg moeten halen van een oudere dame.

Zo'n schattig theepotje kon ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan

Heel veel knopen

Er zitten hele leuke bij!

Ik heb in ieder geval iets te doen vanavond, haha... knopen uitzoeken!!!
Kopen jullie ook wel eens iets via internet? En zo ja, wat dan?




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk theepotje,
    en ik koop eigenlijk nooit echt wat via internet, hoogstens een keer een boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ook best gelijk verliefd op dat theepotje toen ik het zag. En er was ook al iemand naar komen kijken, maar die wilde het niet hebben. Net als de knopen, die persoon heeft ook afgehaakt. Dus ik had wel geluk wat dat betreft. Ben dus best blij met mijn aankopen. En ik koop eigenlijk ook niet zo vaak iets via internet, maar heel soms kom ik iets superleuks tegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.