dinsdag 24 april 2012

Paprika en peper

Een paar weken geleden heb ik zaadjes van paprika en peper in bakjes gedaan. Eerst had ik ze buiten gezet, maar na wat info gezocht te hebben op internet leek het mij beter om ze binnen in de keuken achter het raam te zetten. En zie hier het resultaat:

Twee sprietjes boven de grond

En nog eentje

Hard werken voor de sprietjes

Nou maar hopen dat de rest ook op komt en dat de plantjes goed gaan groeien.
Hebben jullie ook zaadjes in de grond gestopt? En zo ja, wat dan?




2 opmerkingen:

  1. Dit jaar ben ik er te laat mee, dus doe ik het maar niet meer. Vorig jaar viel mijn zaaispul nogal tegen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat snap ik, je hebt nu wel iets anders aan je hoofd. Ik heb dit jaar niet veel zaadjes van hetzelfde gezaaid, want anders krijg ik het niet op in mijn eentje ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.