woensdag 7 maart 2012

Vrolijkheid op een regenachtige dag

Vandaag was het maar een donkere, regenachtige dag. Ik moest nog boodschappen doen, dus ben ik hup door de regen naar de supermarkt geweest. Naast de boodschappen die ik nodig had, zag ik ook een Hortensia met een wit randje. Daar had ik vorig jaar nog naar gezocht bij het tuincentrum, maar toen vond ik 'm niet. En nu... stond ie daar ineens :D voor mij!!! Hij staat op dit moment nog in mijn vensterbank, maar uiteindelijk komt ie leuk in de tuin.

Speciaal voor mij, helemaal blij mee!

Bij de volgende supermarkt kwam ik weer eens iets tegen dat ik niet kon laten liggen... Mooi cadeaupapier.

Te leuk om te laten liggen...

Buiten bij de bloemenkiosk zag ik tot slot ook nog hele leuke, vrolijke tulpjes... Dus ook maar meegenomen. Had ik wel verdiend ook op zo'n donkere, saaie dag en na een flinke verkoudheid!!!

Vrolijke tulpjes, met de regendruppels er nog op

Koop jij ook wel eens iets leuks als je boodschappen gaat doen? En wat is dat dan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.