zaterdag 31 maart 2012

Rommelmarkt

Vanmiddag moest ik weg, maar vanmorgen had ik nog even de tijd om bij een familielid in de buurt langs te gaan voor de rommelmarkt die daar elk jaar georganiseerd wordt. Het was er gezellig druk en ik heb leuke lapjes stof gescoord (oude gordijntjes) en een gehaakt kleedje en nog een leuke ronde mand. Die mand heb ik schoongemaakt en die staat nu te drogen, als hij droog is leg ik er een kleedje in en dan kunnen mijn katten er lekker in liggen. De lapjes zitten nu in de wasmachine dus foto's volgen nog. Ook heb ik nog wat mensen blij gemaakt met kweeperentaartjes die ik gisterenavond gemaakt heb (appeltaartdeeg met kweeperen i.p.v. appel en dan op muffinformaat). Vanavond heb ik lekker een avondje thuis om creatief te doen ;)
Fijn weekend allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.