donderdag 29 maart 2012

Naar de markt

Vandaag ben ik lekker naar de markt geweest, ik vind het altijd leuk op de markt. De gezelligheid, de geuren en het aanbod. Ik wilde een paar vrolijke bloemetjes voor in de tuin en daar ben ik goed voor geslaagd.

Vrolijk geel en oranje

Leuke kleurrijke viooltjes



Om blij van te worden

 Ook heb ik nog een paar mooie lapjes stof gevonden bij zo'n heerlijke grabbelkraam.

Leuke lapjes

Daar kan ik wel wat mee
  
Zulke mooie lapjes kun je toch niet laten liggen hè? Ik heb er nog niet echt een doel voor, maar dat komt vast wel goed ;)
Ook ben ik nog even bij de kringloopwinkel binnen gelopen en daar vond ik twee schattige bloempotjes.

Echt schattig

Leuk voor in de vensterbank
  
Thuis gekomen heb ik de bloemetjes in potjes gedaan en gezellig bij elkaar gezet, fleurt de boel gelijk op.

Hoe schattig is dat...

Fleurige boel





2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mooie bloemen heb je gevonden, ziet er allemaal erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.