donderdag 22 maart 2012

In de tuin

Vandaag ben ik heerlijk de tuin in geweest, en ik ben niet de enige hier in huis die daar blij van word. Ik heb het één en ander opgeruimd en gekeken welke klusjes ik de komende tijd nog kan gaan doen in de tuin. Een heleboel dus. Ik hoop dat het lukt om dit seizoen eens echt te beginnen met het opbouwen van de tuin, want het zou toch wel eens fijn zijn als het eens wat ging worden.
De katten vonden het in ieder geval heerlijk buiten. En het wemelde van de lieveheersbeestjes.

"Yeah, lekker naar buiten"

Daar wordt je wel lui van in de zon...

Deze heb ik wel nodig voor de tuinklusjes

De lieveheersbeestjes hebben het er maar druk mee
  
Nog een kooltje gevonden ook...

Een heerlijk middagje al met al dus.
Zijn jullie al druk in de tuin?




2 opmerkingen:

  1. Ja ik heb ook al het een en ander gedaan in de tuin, het is er ook prima weer voor. Vlinderstruiken gesnoeid in de voortuin, achtertuin ook hier en daar wat gesnoeid, vandaag gras gemaaid voor het eerst dit jaar. Het waterornament schoongemaakt en een nieuwe pomp geïnstalleerd. Het viel mij ook op dat er heel veel lieveheersbeestjes zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent ook al lekker bezig geweest in de tuin. En dan nog een nieuwe schutting. Heerlijk hè, zo'n tuin.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.