woensdag 14 maart 2012

Goed bezig :)

Vandaag (of gisteren inmiddels...) ben ik goed bezig geweest :) Lekker veel gedaan! Mijn haar geverfd (jeetje, wat een verschil), mijn ramen gezeemd binnen (jeetje, wat een verschil), eindelijk is het gelukt mijn gordijnen op te hangen (jeetje, wat een verschil). Die gordijnen lagen echt al véél te lang te wachten, maar ik had in eerste instantie een ontbrekend onderdeel van de gordijnroede en toen ik het gevonden had, was het kapot en toen ik het gemaakt had, bleef het niet goed zitten... Maar nu is het toch eindelijk gelukt (haha..de aanhouder wint!!!) Verder heb ik een was gedaan en ook nog een kast en wat dozen uitgemest. Morgen ga ik weer lekker verder, ik wil nog veel meer uitmesten en opruimen en de ramen nog wassen aan de buitenkant :)

Het zal wel door de naderende lente komen, die opruimwoede.
Heb jij dat nou ook?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.