vrijdag 17 februari 2012

Utrecht

Gisteren ben ik met een vriend (M.B) leuk een dagje naar Utrecht geweest. We zijn met de trein gegaan, maar ja, dat kan ook bijna niet anders als je een bezoekje brengt aan het Spoorwegmuseum. Als kind was ik daar ooit al eens een keer geweest, dus ik vond het erg leuk om er nog een keer heen te gaan. We hebben er een paar uur rondgelopen en veel mooie treinen en dingen gezien, echt een aanrader dus!!

Op het spoor

En de andere kant op

Een kast vol oude koffers

Na het museumbezoek zijn we nog de stad ingeweest, waar M.B. graag wilde kijken voor een nieuwe jas. Helaas is hij niet geslaagd, maar ik ben wel goed geslaagd in een heel leuk kralenwinkeltje. Ik voelde mij net in een snoepwinkel :D.

Weer goed geslaagd!

Hier word ik echt blij van 

Kan ik weer fijn aan de knutsel

Na het "shoppen" zijn een we een leuk klein cafeetje in gedoken (met twee hondjes die rondliepen en een kat ergens op tafel) en hebben we een lekker biertje gedronken. Daarna hebben we nog heerlijk gegeten in een bistrootje en toen weer met de trein naar huis. Het was een hele gezellige en geslaagde dag!!!

Gaan jullie ook wel eens naar een museum?


P.S: Die rozenkraaltjes en de gehaakte kraaltjes had ik al eerder deze week gekocht bij een andere winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.