zaterdag 25 februari 2012

Creaties #01

De laatste tijd heb ik nogal wat kraaltjes gekocht zoals te lezen valt hier en hier en ik had ook beloofd foto's te laten zien van mijn creaties. Dus bij deze een kleine greep uit mijn knutsels.

Dutch Spiral met drops

Frosted glasparels ijsblauw met glaspareltjes bruin en seedbeads

Glasparels groen met glaspareltjes beige en seedbeads

Memory wire met glaskralen blauw/groen

Memory wire met Delfsblauwe kralen en rocailles

Dit was zomaar een greep uit een paar armbanden die ik gemaakt heb. Hieronder nog een paar setjes oorbellen.

Schattige hangertjes met glaskralen in blauw/groen

Deze vond ik zoooo schattig, ook al hou ik eigenlijk niet zo van rood

Leuke roze oorbellen met glaskralen en roosjes

De volgende keer zal ik nog meer oorbellen laten zien en natuurlijk ook een aantal kettingen. Daarna komen nog veel meer andere crea's aan de beurt, want ik maar ook hele andere dingen met hele andere materialen. Nog even geduld dus voor nog meer leuks...  ;)

Ben jij ook creatief? En wat maak je dan het liefst?




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke armbanden en oorbellen heb je gemaakt! Zien er goed uit, je kunt zo een winkeltje beginnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Marika, wat je hier ziet is ook wel te koop hoor ;)
    En binnenkort komen er nog meer leuke dingetjes bij, dus hou het in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.