woensdag 22 februari 2012

Cadeautjes ruilen

Een vriendin van mij was een paar dagen eerder jarig dan ik, maar ook zij heeft haar verjaardag niet echt gevierd. Maar toch hadden wij cadeautjes voor elkaar, dus hebben wij gisteravond gezellig cadeautjes "geruild".
Van haar kreeg ik een vrolijk plantje in een leuke theepot en een set vrolijke stickers. Ook had ze nog wat knutselmateriaal voor mij, dus ook door haar ben ik goed verwend.

Vrolijk plantje

En nog vrolijke bloemetjes

Voor haar had ik een paar setjes oorbellen gemaakt in allerlei kleurtjes. Deze had ik vastgemaakt aan een grappige kip.

Versierde kip

Altijd leuk om cadeautjes weg te geven (en om te krijgen ook).

2 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes hebben jullie uitgewisseld! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wij geven elkaar graag cadeautjes en we hebben ook nog een gezellige avond gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.