zaterdag 25 februari 2012

Boodschappen doen met mooi weer

Ik wilde nog wat halen in een winkeltje, maar dat was vandaag gesloten. Ik ging naar een ander winkeltje om zomaar even te kijken en toen ik daar rondliep zag ik dat dit winkeltje weggaat en dus veel dingen voor de helft van de prijs heeft. Altijd jammer als leuke winkeltjes weggaan, maar ze blijven wel bestaan op internet en korting is natuurlijk wel weer leuk :D
Ik vond daar leuke kantjes en kraaltjes.

Vrolijke kleurtjes en bloemetjes

Ook moest ik vandaag nodig wat boodschapjes halen, want mijn koelkast was aardig leeg aan het raken. Dus ging ik even een rondje supermarkten doen en in de eerste kwam ik echt supervrolijk cadeaupapier tegen. Tja... aangezien ik daar een zwak voor heb, kon ik deze leuke rollen echt niet laten liggen.
Daar wordt je toch vrolijk van? Zeker met dit heerlijke weer van vandaag ;)

Echt om vrolijk van te worden!

Met de boodschappen is het ook goed gekomen, mijn koelkast ligt weer lekker vol ;)

Heb jij nog genoten van het heerlijke weer vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.