zaterdag 18 februari 2012

Boerenbont bestelling

Yeah!! Mijn Boerenbont & Bonter servies is binnen!!! Vanmorgen toen ik onder de douche stond had de postbode blijkbaar aan de deur gestaan, want er lag een kaartje in de bus.
Hij had het afgegeven bij de overburen.
Helaas moest ik eerst nog weg, dus moest ik nog even wachten.
Maaaarrrrr...toen ik vanmiddag thuis kwam ben ik gelijk naar de overburen geweest en daar stonden 4!!! dozen op mij te wachten :D

4 dozen!

Ik heb gelijk alles uitgepakt en alles is gelukkig heel en compleet aangekomen. Ik werd bij elke doos die ik open maakte steeds blijer :D

Alles bij elkaar

Om vrolijk van te worden

Leuk, leuk, leuk!

Nou heb ik alleen wel een klein probleempje...
Ik heb helemaal geen plek meer in mijn kleine keukentje, dat staat al helemaal vol met opgestapeld Boerenbont, hihi...
Toch maar eens gaan sparen voor een mooie buffetkast misschien!?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.