vrijdag 4 maart 2011

IJspegels

Dit bericht ligt al een poosje op de plank en wilde ik dus eerst op mijn oude blog plaatsen. Maar omdat dat niet meer lukte, plaats ik het nu maar.
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar ach het is ook nog net wel winter.
Ik heb twee dakkapelletjes op mijn dak en toen het zo koud was aan het begin van de winter ontdekte ik dat er nogal grote ijspegels aan hingen. De grootste was zelfs ongeveer net zo dik als mijn pols.
Hierbij de foto's die ik gemaakt heb:



Toen het ging dooien vielen ze met een klap in mijn dakgoot (schrok me rot), maar ik had verder geen schade gelukkig. Vond het wel mooi om te zien zulke grote pegels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achterlaat, dat vind ik heel gezellig.
Je krijgt van mij ook altijd antwoord terug.